Spring naar content

Aanvraag Gehandicaptenparkeerkaart

B0061-217

Stap 1 van 12

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Bijvoorbeeld: https://digikoppeling-test.gemeentehw.nl/opentunnel/00000001825766096000/catalogi/api/v1/zaaktypen/LP00000110
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Adres is niet gelijk aan aanvrager adres
  • Over dit formulier

  • Nadat u dit formulier volledig hebt ingevuld, kunt u een afspraak maken op ons servicepunt in Maasdam of Oud-Beijerland. Klik hier om een afspraak te maken. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via 14 0186 of info@gemeentehw.nl
  • Zo werkt het

    • Voor een snelle en correcte afhandeling is het belangrijk dat u alle vragen juist beantwoordt en het formulier ondertekent.
    • Informatie over het verwerken van uw persoonsgegevens vindt u in de privacyverklaring op onze website.
    • U kunt het formulier tussentijds opslaan en op een later tijdstip weer doorgaan. Gebruik daarvoor de link onderaan de pagina “Opslaan en later doorgaan”.
    • U logt in met DigiD.
    • Velden met een * zijn verplicht.
  • Inloggen met DigiD

  • Voor dit onderdeel is verificatie van uw identiteit vereist. Bij gemeente Hoeksche Waard kunt u inloggen met DigiD. Voortaan kunt u met DigiD naar steeds meer overheidsinstellingen op internet. Wanneer u op de button van DigiD klikt, wordt u doorgestuurd naar de omgeving van DigiD. Nadat u bent ingelogd, wordt u automatisch teruggestuurd naar dit formulier.

    DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.

    Nog geen DigiD inlogcode?

    Ga naar http://www.digid.nl om direct een DigiD inlogcode aan te vragen.

  • Uw gegevens

  • Beste {Voorletter(s):16} {Tussenvoegsel(s):17} {Achternaam:18}
    U bent succesvol ingelogd met DigiD. De vooraf ingevulde persoonsgegevens kunt u niet wijzigen.

    Hoe wilt u bericht krijgen over uw aanvraag?
    Wilt u het antwoord op deze aanvraag graag per e-mail ontvangen of per post? Wilt u het per e-mail ontvangen, vul dan “Ja” in bij de vraag Digitaal antwoord. Let op, wij sturen u altijd een e-mail met een bevestiging van deze aanvraag. Controleer daarom goed of het ingevulde e-mailadres juist is.
  • Gegevens van de persoon voor wie u de kaart aanvraagt of verlengt

  • Huidige situatie (vink aan wat van toepassing is)

  • Wanneer uw huidige parkeerkaart door een andere gemeente is afgegeven, dan is het noodzakelijk dat uw bestaande gehandicaptenparkeerkaart dossier bij deze gemeente wordt opgevraagd en als bijlage bij deze aanvraag wordt meegestuurd.

    Zorg dus dat u het bestaande dossier aangevraagd en beschikbaar hebt voordat u deze aanvraag begint.
  • Huidige parkeerkaart

  • LET OP: is uw huidige kaart afgegeven voor minder dan 5 jaar? Dan is een herkeuring verplicht en moet u deze keuringskosten ook betalen.
  • DD dash MM dash JJJJ
  • Max. bestandsgrootte: 8 MB.
  • Reden aanvraag

  • Aanvraag (meerdere antwoorden mogelijk)

  • Hiervoor kunt u in aanmerking komen als u door een loopbeperking van langdurige aard (minimaal 6 maanden) niet in staat bent om – met de gebruikelijke loophulpmiddelen – zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter te overbruggen.
  • Hiervoor kunt u in aanmerking komen als u door een loopbeperking van langdurige aard (minimaal 6 maanden) niet in staat bent om – met de gebruikelijke loophulpmiddelen – zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter te overbruggen? Daarnaast bent u voor het vervoer van deur tot deur continu afhankelijk van de hulp van de bestuurder.
  • Verlenging (meerdere antwoorden mogelijk)

  • Hiervoor kunt u in aanmerking komen als u door een loopbeperking van langdurige aard (minimaal 6 maanden) niet in staat bent om – met de gebruikelijke loophulpmiddelen – zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter te overbruggen.
  • Hiervoor kunt u in aanmerking komen als u door een loopbeperking van langdurige aard (minimaal 6 maanden) niet in staat bent om – met de gebruikelijke loophulpmiddelen – zelfstandig een afstand van meer dan 100 meter te overbruggen? Daarnaast bent u voor het vervoer van deur tot deur continu afhankelijk van de hulp van de bestuurder.
  • Meenemen naar afspraak

  • Als u de kaart voor een ander aanvraagt, neem dan een kopie van het geldig identiteitsbewijs mee van die persoon
  • Kosten aanvraag

  • De kosten voor het aanvragen van een GPK zijn € 128,30.

    Deze kosten bestaan uit:
    Medische keuring € 81,65
    Kosten kaart € 46,65

    Let op: bij een afwijzing krijgt u alleen de kosten van de kaart terug.
  • Kosten verlenging

  • De kosten voor een verlenging van uw GPK zijn € 46,65.

    LET OP: is uw huidige kaart afgegeven voor minder dan 5 jaar? Dan is een herkeuring verplicht en moet u deze keuringskosten ook betalen. De kosten voor een medische keuring zijn € 81,65.
  • Ondertekenen en versturen