Spring naar content

Stap 1 van 6

• Toelichting

• Om uw identiteit vast te stellen logt u bij ons in met DigiD: houdt u uw inloggegevens bij de hand. Inloggen via eHerkenning is nog niet mogelijk.
    • Vanaf de datum waarop het besluit bekend is gemaakt, heeft u 6 weken de tijd om een bezwaarschrift in te dienen. Zorg dat u het kenmerk en de datum van het besluit van de gemeente bij de hand hebt.
    • Maakt u bezwaar namens een ander persoon of een organisatie, voeg dan een machtiging toe.
    • U kunt naar de volgende pagina klikken en ook weer terug. Gebruik de knoppen ‘vorige’ en ‘volgende’ onderaan het formulier.
    • U kunt het formulier tussentijds opslaan en op een later tijdstip weer doorgaan. Gebruik daarvoor de link onderaan de pagina “Opslaan en later doorgaan”.
    • Velden met een * zijn verplicht.
    • U ontvangt een ontvangstbevestiging als het formulier verzonden is. Wij sturen die naar het emailadres dat u opgeeft in het formulier.
  • Privacy

• Om u goed van dienst te zijn en om ons werk zo efficiĆ«nt en effectief mogelijk uit te voeren, verwerkt de gemeente Hoeksche Waard uw persoonsgegevens. Informatie over het verwerken van persoonsgegevens kunt u vinden in de privacyverklaring op de website (link opent in nieuw venster).
  • Voordat u begint

• Indiener van het bezwaar

• Correspondentie
    Wilt u het antwoord op deze aanvraag graag per e-mail ontvangen? Vul dan “Ja” in bij de vraag Digitaal antwoord. Let op, u moet dan wel een geldig e-mailadres invullen.
  • Vul hieronder uw gegevens in
  • Bijlagen machtiging

• Bezwaar namens een andere persoon? Voeg dan een machtiging toe.
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Bezwaar namens een organisatie? Voeg dan de statuten van de organisatie en eventueel een machtiging toe.
  • Max. bestandsgrootte: 64 MB.
  • Kenmerk besluit

• Volgens de wet heeft u 6 weken de tijd om bezwaar te maken tegen een besluit van de gemeente. Als u na 6 weken bezwaar maakt, hoeven wij uw bezwaarschrift niet meer in behandeling te nemen.
  • DD slash MM slash JJJJ
    DD/MM/YYYY – De datum staat op de brief of in een publicatie waarin de gemeente het besluit bekend maakte.
  • De volgende bestanden (documenten, afbeeldingen enz.) verduidelijken mijn bezwaar
  • Sleep bestanden hierheen of
    Toegestane bestandstypen: pdf, docx, doc, xlsx, xls, jpg, png, Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 5.
    • Toezenden van het bezwaar

• Ik verklaar dat ik dit formulier juist en naar waarheid heb ingevuld.
      • Ik weet dat het onjuist of niet volledig beantwoorden van de vragen gevolgen kan hebben.
      • Ik weet dat om een aanvraag/melding in behandeling te kunnen nemen, alle bevoegde medewerkers die betrokken zijn bij de beoordeling inzage kunnen hebben in mijn persoonsgegevens.
    • Ondertekening

• MM/DD/YYYY
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.