Spring naar content

Ontheffing Artikel 35 Alcoholwet (Model C)

B0023-146

Stap 1 van 9

• Voordat u begint

• Met dit formulier vraagt u een Ontheffing Artikel 35 Alcoholwet (Model C) aan bij gemeente Hoeksche Waard.

Aanvullende informatie

• Iedereen (dus ook een niet-horecaondernemer) kan een ontheffing aanvragen als het gaat om een bijzondere gelegenheid van zeer tijdelijke aard. U kunt de ontheffing aanvragen voor een aaneengesloten periode van maximaal 12 dagen.
    • Tijdens de periode waarvoor de ontheffing is verleend moet er altijd een leidinggevende aanwezig zijn die in de ontheffing wordt genoemd.
    • Ga voor aanvullende informatie over Alcoholwet, ontheffing artikel 35, naar de website van de gemeente.
    • Let op: U moet voor het organiseren van een evenement ook nog een evenementenvergunning bij ons aanvragen.

Zo werkt het

• U logt in met DigiD. Inloggen via eHerkenning is nog niet mogelijk.
    • Velden met een * zijn verplicht.
    • U bent verplicht om bij de aanvraag een situatietekening bij te voegen. Zorg dat u deze digitaal beschikbaar heeft.
    • U kunt het formulier tussentijds opslaan en op een later moment verder invullen. Gebruik daarvoor de link onderaan het formulier “Opslaan en later doorgaan”.

Privacy

Bent u benieuwd hoe wij met uw gegevens omgaan? Lees dan onze privacyverklaring (link opent in nieuw venster).

• Voor dit onderdeel is verificatie van uw identiteit vereist. Bij gemeente Hoeksche Waard kunt u inloggen met DigiD. Voortaan kunt u met DigiD naar steeds meer overheidsinstellingen op internet.

Wanneer u inlogt, wordt u doorgestuurd naar de omgeving van DigiD. Nadat u bent ingelogd, wordt u automatisch teruggestuurd naar dit formulier.

DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.

Nog geen DigiD inlogcode?

Ga naar https://www.digid.nl om direct een DigiD inlogcode aan te vragen.

• Formulier einde

• Omdat uw bedrijf of organisatie in het buitenland is gevestigd heeft u geen DigiD of eHerkenning. U kunt daardoor geen gebruik maken van dit elektronische formulier.

Download de printversie van dit formulier en verstuur deze ingevuld en voorzien van een handtekening per e-mail of post.

• Formulier einde

• U heeft geen DigiD of eHerkenning. U kunt daardoor geen gebruik maken van dit elektronische formulier.

• Inloggen met DigiD

• Belangrijk

Na 15 minuten inactiviteit wordt een DigiD sessie automatisch gestopt wegens de veiligheid. Er verschijnt daarna een popup zodat u de sessie kunt verlengen. LET OP! Wanneer u het browservenster sluit worden alle ingevoerde gegevens gewist.

• (U moet inloggen met DigiD om het formulier te ondertekenen en te versturen)
  • Verplichte bijlage(n) digitaal meezenden

• LET OP!
    Het is belangrijk dat u de benodigde bijlage(n) digitaal beschikbaar heeft, zodat u deze kunt meesturen met deze aanvraag. U kunt het formulier tussentijds opslaan en op een later moment verder invullen. Gebruik daarvoor de link onderaan het formulier “Opslaan en later doorgaan”.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 8 MB, Max. aantal bestanden: 1.
    • Gegevens aanvrager

• Beste {Voorletter(s):35} {Tussenvoegsel(s):36} {Achternaam:37}
      U bent succesvol ingelogd met DigiD. De vooraf ingevulde persoonsgegevens kunt u niet wijzigen.

Hoe wilt u bericht krijgen over uw aanvraag?
      Wilt u het antwoord op deze aanvraag graag per e-mail ontvangen of per post? Wilt u het per e-mail ontvangen, vul dan “Ja” in bij de vraag Digitaal antwoord. Let op, wij sturen u altijd een e-mail met een bevestiging van deze aanvraag. Controleer daarom goed of het ingevulde e-mailadres juist is.
    • Gegevens organisatie

• Omschrijving

• Omschrijving van de plaats en de gelegenheid waarbij u voornemens bent zwak- alcoholhoudende dranken te gaan verstrekken.
    • Hieronder aangeven voor welke dagen en welke tijdstippen de ontheffing gevraagd wordt (aaneengesloten periode van ten hoogste 12 dagen).
    • Datum

• Startdatum

• Dag 2

• Dag 3

• Dag 4

• Dag 5

• Dag 6

• Dag 7

• Dag 8

• Dag 9

• Dag 10

• Dag 11

• Dag 12

• :
    • De verstrekking zal plaatsvinden onder onmiddelijke leiding van

• Leidinggevende I*

• Leidinggevende II*

• Optioneel derde leidinggevende

• Leidinggevende III*

• Tot Slot

• Verklaring en verzenden

Beste {Voorletter(s):35} {Tussenvoegsel(s):36} {Achternaam:37}, u bent aan het einde gekomen van de aanvraag. Heeft u nog aanvullingen of opmerkingen? Dan kunt u die hieronder kwijt. Zo niet, dan verstuurt u uw aanvraag via de knop ‘Verzenden’.

Als het voor de behandeling van de aanvraag noodzakelijk is, kan aan u om aanvullende gegevens gevraagd worden.
    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.